Repositorio UCB
Buscar
Login
português
English
español
Repositorio Principal UCB
→
PROYECTO CReA VLIR-UOS
→
Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar
Filtros
Use filtros para refinar sus resultados.
Filtros actuales:
Título
Autor
Materia
Fecha
Has File(s)
Filename
File description
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Nuevos filtros:
Título
Autor
Materia
Fecha
Has File(s)
Filename
File description
Contiene
Es
ID
No contiene
No es
No es ID
Mostrando 10 de un total de 10 resultados de la comunidad: PROYECTO CReA VLIR-UOS.
(0.005 segundos)
Mostrando ítems 1-10 de 10
1
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
The functionality of the socio-technical components of community-managed water in Andean rural communities in Bolivia
Guillén Aguirre, Natalie
;
Arias - Uriona, Ana María
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo" - VLIR UOS.
,
2019
)
Rural household characteristics in Bolivia to evaluate food security: a comparison between 4 contrasting zones
Carreño-Rocabado, Geovana
;
Gómez-Vargas, Zorel
;
Benavides - López, Jean Paul
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo". VLIR-UOS.
,
2020
)
A review of transdisciplinary approaches for the co-creation of food sovereignt
Gruberg Cazón, Helga
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo". IUC VLIR-UOS.
,
2019-11-11
)
Integrating spatial and social characteristics in the DPSIR framework for the sustainable management of river basins: case study of the Katari River Basin, Bolivia
Agramont, Afnan
;
Van Cauwenbergh, Nora
;
van Griesven, Ann
;
Craps, Marc
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo". VLIR-UOS.
,
2021-10-25
)
Power relations in the co-creation of water policy in Bolivia: beyond the tyranny of participation
Gruberg, Helga
;
Dessein, Joost
;
Benavides, Jean Paul
;
D’Haese, Marijkec
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo"- IUC VLIR-UOS.
,
2022-03-17
)
A sensemaking perspective on the roll-out of transdisciplinary learning communities in an academic environment from Bolivia
Peres-Cajías, Guadalupe
;
Bauwens, Joke
;
Craps, Marc
;
Loots, Gerrit
(
Universidad Católica Boliviana "'San Pablo". Programa VLIR - UOS.
,
2021-05-23
)
Relatos de investigadoras bolivianas: Proyecto de escritura colectiva de experiencias de investigación
Autor desconocido
(
Universidad Católica Boliviana "'San Pablo". Programa VLIR - UOS.
,
2022-05-19
)
Framing Water Policies: A Transdisciplinary Study of Collaborative Governance; the Katari River Basin (Bolivia)
Agramont Akiyama, Afnan
;
Peres-Cajías, Guadalupe
;
Villafuerte Philippsborn, Leonardo
;
Van Cauwenbergh, Nora
;
Craps, Marc
;
Van Griensven, Ann
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo". VLIR-UOS.
,
2022-11-18
)
Effectiveness of the Indigenous Justice of Jach'a Karangas in the Framework of the Egalitarian and Plural Justice of Bolivia
Villafuerte Philippsborn, Leonardo
(
Universidad Católica Boliviana "San Pablo"- IUC VLIR-UOS.
,
2023
)
Exploring power dynamics in a food bank in Bolivia. A case study during the Covid-19 pandemic
Galindo, Darío
;
Gruberg, Helga
;
Dessein, Joost
(
Food Ethics
,
2024-08-14
)
Mostrando ítems 1-10 de 10
1
Opciones de clasificación:
Relevancia
Título Asc
Título Desc
Fecha Asc
Fecha Desc
Resultados por página:
5
10
20
40
60
80
100
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta comunidad
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Mi cuenta
Acceder
Registro
Descubre
Autor
Craps, Marc (3)
Dessein, Joost (2)
Gruberg, Helga (2)
Peres-Cajías, Guadalupe (2)
Van Cauwenbergh, Nora (2)
Villafuerte Philippsborn, Leonardo (2)
Agramont Akiyama, Afnan (1)
Agramont, Afnan (1)
Arias - Uriona, Ana María (1)
Bauwens, Joke (1)
... más
Materia
Bolivia (10)
Food sovereignty (2)
Academic contexts (1)
Agency (1)
Agroecology (1)
Agroecología (1)
Co-creación (1)
Co-creation (1)
Collaborative water governance (1)
communication (1)
... más
Fecha
2022 (3)
2019 (2)
2021 (2)
2020 (1)
2023 (1)
2024 (1)
Has File(s)
Yes (8)
No (2)