Vargas, Paola A.; Alvarado-Arnez, Lucia Elena; Montellano Duran, Natalia; Universidad Católica Boliviana “San Pablo” (Santa Cruz, Bolivia); Instituto de Investigaciones de Enfermedades Tropicales IIET, Universidad Nacional de Salta UNSA, Salta, Argentina; Coordinación Nacional de Investigación, Universidad Privada Franz Tamayo (Unifranz), La Paz, Bolivia(2021)
Montellano Duran, Natalia; Baudin, Pierre V.; Sacksteder, Raina E.; Worthington, Atesh K.; Voitiuk, Kateryna; T. Ly, Victoria; Hoffman, Ryan N.; Elliott, Matthew A.T.; Parks, David F.; Ward, Rebecca; Torres-Montoya, Sebastian; Amend, Finn; Vargas, Paola A.; Martinez, Guadalupe; Ramirez, Sandra M.; Alvarado-Arnez, Lucia Elena; Ehrlich, Drew; Rosen, Yohei M.; Breevoort, Arnar; Schouten, Tallulah; Kurniawan, Sri; Haussler, David; Mostajo-Radji, Mohammed A.(2022)
Project-based learning (PBL) has long been recognized as an effective way to teach complex biology concepts. However, not all institutions have the resources to facilitate effective project-based coursework for students. ...
Pinto Rojas, Yulizabeth Daniela; Grisolia, Eugenia; Montellano Duran, Natalia; Universidad Autónoma Gabriel Rene Moreno. Facultad de Ciencias Agrarias, LIMAB (Laboratorio de investigación de microbiología ambiental), Santa Cruz – Bolivia; FCBC, Fundación para la Conservación del Bosque seco Chiquitano; BiotechnologyInstitute, Universidad Católica Boliviana San Pablo, Santa Cruz – Bolivia(2020)